#30399: "Bug #24129 seems to still be around (Game doesn't end when 2 meeples enter the tomb simultaneously)"
על מה דוח זה?
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
בבקשה בדוק אם יש כבר דוח על אותו נושא
אם כן, הצביעו בעד הדיווח הזה, דיווחים עם הכי הרבה קולות נחקרים ראשונים
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
תיאור מפורט
-
• אנא העתק/הדבק את הודעת השגיאה המופיעה במסך, אם יש כזו.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• בבקשה הסבר מה רצית לעשות,מה עשית ומה קרה
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• מה הוצג על המסך כאשר נחסמה (מסך ריק? חלק ממשק המשחק? הודעת שגיאה?)
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• איזה חלק של הכללים לא היה מכובד על ידי עיבוד BGA
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• האם אפשר לראות את הפרת החוק בשידור החוזר? אם כן, באיזה מספר מהלך?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• מה היה המהלך במשחק שרצית לבצע?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• מה ניסית לעשות שגרם לפעולה הזו
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
-
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לעשות את זה (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• באיזה שלב במשחק הבעייה קרתה (מה היו ההוראות הנכונות)
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לבצע פעולת משחק (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• אנא תאר/י את הנושא המוצג. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v87
היסטוריית דיווחים
From my last discussions with the game developer on BGA, he considered the recovery of a sarcophagus to be an action.
I did not agree, since nothing indicates it in the rule, and that is why I initiated this thread: boardgamearena.com/forum/viewtopic.php?f=306&t=17975 .
As a player can only perform one action during his turn, he couldn't therefore recover 2 sarcophagi during the same turn.
If you have any new information, you would be very kind to share it with us.
Sorry for the delay. I will be back on Luxor soon but I cannot manage too many projects simultaneously
הוסף לדוח הזה
- מספר שולחן/מהלך אחר
- האם לחיצה על F5 פתר את הבעיה?
- האם הבעיה הופיע כמה פעמים? בכל פעם? באופן אקראי?
- אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
