#179849: "Un jardinier execute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pon"
על מה דוח זה?
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
בבקשה בדוק אם יש כבר דוח על אותו נושא
אם כן, הצביעו בעד הדיווח הזה, דיווחים עם הכי הרבה קולות נחקרים ראשונים
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
תיאור מפורט
-
• אנא העתק/הדבק את הודעת השגיאה המופיעה במסך, אם יש כזו.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• בבקשה הסבר מה רצית לעשות,מה עשית ומה קרה
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• מה הוצג על המסך כאשר נחסמה (מסך ריק? חלק ממשק המשחק? הודעת שגיאה?)
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• איזה חלק של הכללים לא היה מכובד על ידי עיבוד BGA
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• האם אפשר לראות את הפרת החוק בשידור החוזר? אם כן, באיזה מספר מהלך?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• מה היה המהלך במשחק שרצית לבצע?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• מה ניסית לעשות שגרם לפעולה הזו
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
-
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לעשות את זה (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
• מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• באיזה שלב במשחק הבעייה קרתה (מה היו ההוראות הנכונות)
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לבצע פעולת משחק (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• אנא תאר/י את הנושא המוצג. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • מה הדפדפן שלך?
Mozilla v5
היסטוריית דיווחים
הוסף לדוח הזה
- מספר שולחן/מהלך אחר
- האם לחיצה על F5 פתר את הבעיה?
- האם הבעיה הופיע כמה פעמים? בכל פעם? באופן אקראי?
- אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
