#158481: "Can't move up location"
על מה דוח זה?
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
בבקשה בדוק אם יש כבר דוח על אותו נושא
אם כן, הצביעו בעד הדיווח הזה, דיווחים עם הכי הרבה קולות נחקרים ראשונים
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
תיאור מפורט
-
• אנא העתק/הדבק את הודעת השגיאה המופיעה במסך, אם יש כזו.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• בבקשה הסבר מה רצית לעשות,מה עשית ומה קרה
Yes Move #221
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
Yes Move #221
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• מה הוצג על המסך כאשר נחסמה (מסך ריק? חלק ממשק המשחק? הודעת שגיאה?)
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• איזה חלק של הכללים לא היה מכובד על ידי עיבוד BGA
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• האם אפשר לראות את הפרת החוק בשידור החוזר? אם כן, באיזה מספר מהלך?
Yes Move #221
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• מה היה המהלך במשחק שרצית לבצע?
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• מה ניסית לעשות שגרם לפעולה הזו
Yes Move #221
-
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לעשות את זה (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• באיזה שלב במשחק הבעייה קרתה (מה היו ההוראות הנכונות)
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לבצע פעולת משחק (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
Yes Move #221
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• אנא תאר/י את הנושא המוצג. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
Yes Move #221
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v132
היסטוריית דיווחים
הוסף לדוח הזה
- מספר שולחן/מהלך אחר
- האם לחיצה על F5 פתר את הבעיה?
- האם הבעיה הופיע כמה פעמים? בכל פעם? באופן אקראי?
- אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
