#130688: "Ziele beanspruchen / Titel Space"
על מה דוח זה?
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
בבקשה בדוק אם יש כבר דוח על אותו נושא
אם כן, הצביעו בעד הדיווח הזה, דיווחים עם הכי הרבה קולות נחקרים ראשונים
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
תיאור מפורט
-
• אנא העתק/הדבק את הודעת השגיאה המופיעה במסך, אם יש כזו.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• בבקשה הסבר מה רצית לעשות,מה עשית ומה קרה
Zug 410
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
Zug 410
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• מה הוצג על המסך כאשר נחסמה (מסך ריק? חלק ממשק המשחק? הודעת שגיאה?)
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• איזה חלק של הכללים לא היה מכובד על ידי עיבוד BGA
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• האם אפשר לראות את הפרת החוק בשידור החוזר? אם כן, באיזה מספר מהלך?
Zug 410
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• מה היה המהלך במשחק שרצית לבצע?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• מה ניסית לעשות שגרם לפעולה הזו
Zug 410
-
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לעשות את זה (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• באיזה שלב במשחק הבעייה קרתה (מה היו ההוראות הנכונות)
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לבצע פעולת משחק (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
Zug 410
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• אנא תאר/י את הנושא המוצג. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
Zug 410
• מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • מה הדפדפן שלך?
Google Chrome v126
היסטוריית דיווחים
Previously, it checked if you can score a scoring card and presented you with the button only if this was the case.
הוסף לדוח הזה
- מספר שולחן/מהלך אחר
- האם לחיצה על F5 פתר את הבעיה?
- האם הבעיה הופיע כמה פעמים? בכל פעם? באופן אקראי?
- אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
