#104180: "My soldier who eliminated my ambush was not discarded"
על מה דוח זה?
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
מה קרה? אנא בחר מהרשימה מטה
בבקשה בדוק אם יש כבר דוח על אותו נושא
אם כן, הצביעו בעד הדיווח הזה, דיווחים עם הכי הרבה קולות נחקרים ראשונים
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
תיאור מפורט
-
• אנא העתק/הדבק את הודעת השגיאה המופיעה במסך, אם יש כזו.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• בבקשה הסבר מה רצית לעשות,מה עשית ומה קרה
Yes, move 5
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
Yes, move 5
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• מה הוצג על המסך כאשר נחסמה (מסך ריק? חלק ממשק המשחק? הודעת שגיאה?)
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• איזה חלק של הכללים לא היה מכובד על ידי עיבוד BGA
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• האם אפשר לראות את הפרת החוק בשידור החוזר? אם כן, באיזה מספר מהלך?
Yes, move 5
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• מה היה המהלך במשחק שרצית לבצע?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• מה ניסית לעשות שגרם לפעולה הזו
Yes, move 5
-
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לעשות את זה (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• באיזה שלב במשחק הבעייה קרתה (מה היו ההוראות הנכונות)
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• מה קרה כאשר את/ה מנסה לבצע פעולת משחק (הודעת שגיאה, הודעת פס סטטוס משחק, ...)?
Yes, move 5
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• אנא תאר/י את הנושא המוצג. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• בבקשה העתק והדבק את הטקסט המוצג באנגלית במקום בשפה שלך. אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• האם טקסט זה זמין במערכת התרגום? אם כן, האם היא תורגמה במשך יותר מ -24 שעות?
Yes, move 5
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
-
• אנא הסבר את ההצעה שלך במדויק ותמצית כדי שיהיה קל ככל האפשר להבין למה אתה מתכוון.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• מה הדפדפן שלך?
Safari v16.1
היסטוריית דיווחים
- I killed my ambush with my soldier
- my soldier was not discarded
- I only gained ONE point instead of TWO
As stated in the initial report, the rules give this specific example:
"If your Soldier eliminates your Ambush, you gain
2 . 1 because your Soldier eliminated a card, and
1 because you have revealed your own Ambush.
Both cards are discarded, along with all on Ambush."
Also, if you read ambush's text, the first part is its effect when you reveal it when its turn comes (just like when you'd reveal any other card) so it doesn't take effect when killed and the second part says "eliminated by an OPPONENT's card" so it doesn't apply since you're not your opponent.
הוסף לדוח הזה
- מספר שולחן/מהלך אחר
- האם לחיצה על F5 פתר את הבעיה?
- האם הבעיה הופיע כמה פעמים? בכל פעם? באופן אקראי?
- אם יש לך צילום מסך (מומלץ) אתה יכול להשתמש ב Imgur.com כדי להעלות אותו להדביק קישור לכאן.
